Thursday, April 17, 2014

Kemas rumah : susunatur dapur comelku

Salam,

Huh..berzaman n3 ni dalam draf..baru ni nak publish...huuhuu... [ TAK SEMPAT OK...ALASAN...TAK SEMPAT..TAK RAJIN..BUKAN MALAS..TAK RAJIN JEWWW]


keadaan asal

sedikit ubahsuai

Keadaan dapur ku...sebelum di tukar susun atur meja & tabletop...
Alaaa.. rak biru tu aku melintangkan je..letak atas table top yang tak brapa cun tuh... [sedih!] Ni yang group deco kat FB punya idea..ikutkan saje..sampai sekarang masih macam tu cuma bekas AIR 5 liter aku tu berubah...letak atas rak biru tu.... Sebab anak2 dara ku gatai tangan duk main air....


Tak de lah kemas mana....Banyak barang kecik2 yang merimaskan..... bila tahun tah nak audit...buang yang tak patut...
So far, keadaannya simple...Meja tu tempat buat air & susu anak2... Table top tu tempat 'aktiviti' memasak...aku masih takpuas hati..sebab lom betul2 labelling mana garam gula....bekas2 pon x sama rata... pheww!

Saboo ekk...

Kena rajin & istiqamah katanyeee...

Nanti kalau de perubahan akau update lagi la...

N3 tangkap muat ke???  Haiiish..tak la....aku sendiri 'speechless' tengok dapur aku yg cantik ni..sbb tu gambar kecik2..sajek..tak kasi korang telekk lelebih....huuhuuhuuiii

K, daaaaaaaaaaaaaa...


Yang menulis,
Mummy nab&nad

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...