Wednesday, April 23, 2014

Gula2 Hati...



Tersentak sekejap bila baca artikel kat atas....kadang2 aku jugak macam tu...bila terpikir mungkin kakak nak perhatian lebih dari adik2...walhal mummy selalu bagi perhatian kat adik2.... [bila anak dah ramai...kesian tak?]
ALHAMDULILLAH...syukur sebab Allah mengurniakan mummy & daddy anak2 yang comel dan sihat luar&dalam...Syukur sangat2...

Ini lah anugerah & amanah yang harus dipikul...untuk mencorak mereka..kehidupan mereka akan datang di dunia malah di akhirat...Di akhirat nanti..mereka lah 'saham' kami...Maka, haruslah kami berikan ilmu & didikan yg baik2.

Memang la senang orang tengok..jap2 pregnant...jap2 pregnant..tapi tanggungjawab yang Allah bagi tu lagi penting dari masalah 'kesuburan' kami!!! Haahaahaa.....Pening taw....
Tapi tu la hakikat kalau anak dah ramai2...mummy jadi 'hilang pedoman' kekadang bila setan mula merasuk... Kalau bole memang tak maw marah2 anak tanpa selidik... Selalunya kalu dorang buat kesalahn besar baru aku hukum...

Nabeela dah nak masuk 4 tahun bln 6 nih..Nadeera masuk 3 tahun bln 9 nanti...Razin pon akan menganjak 1 tahun Jun nanti...

Sekejap jek...masih teringat macamana kelahiran tiap sorang KHALIFAH ALLAH ke muka bumi ni... [bohong la kalau masih terasa sakit...OVER taw!] Dah lupa pon...Tak perlu diingatkan..Ingat yang baik2..Semoga anak2 mummy mengenang jasa mummy daddynya.. Dan mummy tak mintak pembalasan.

Ni lah, pengubat duka lara hati kami..mereka lah yang menceriakan hari2 kami.

Thanks Allah...for a precious give!!!

**Panduan didik anak....dah pernah share dulu2..[kat sini]


Yang menulis,
Mummy nab&nad

No comments:

Promosi Hujung Tahun Vivix Shaklee!!!

PROMOSI VIVIX SAMBUNG LAGI?? Serius ke? Ehh,kenapa pulak tak serius??? Mesti la serius.. SERIUS shaklee nak bagi kita sihat & cantik &...