Monday, April 7, 2014

Bila suami ku......

Huh,
Tajuk gempaq ke tak??
Haahaa.....ape perasaan korang satu petang korang kt tempat keje korang...
Laki korang kt tempat keje dia...
Pastu..korang nampak dia 'hup~load' gambar yg korang rasa mcm..............
Is it true??? Is he my husben???
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaargh HAAHAAA


Sabo jela mummy oii....
Dah laki mu begitu.....nak buat lagu manaaa???

Pas korang tengok gambar ni............
Agak2 melampaw ke tak?
Mengucap panjang aku d buatnye..tp dlm masa yg sama... Tergelak sakan jgk!!!
Tajuknye...musim bunga di Ledang...huuhuu..

# Nak link dgn tajuk apekah ini??

K bai :)
Mummy nab&nad

No comments:

Promosi Hujung Tahun Vivix Shaklee!!!

PROMOSI VIVIX SAMBUNG LAGI?? Serius ke? Ehh,kenapa pulak tak serius??? Mesti la serius.. SERIUS shaklee nak bagi kita sihat & cantik &...