Sunday, April 20, 2014

KEMAS RUMAH : Susunatur "baru" dapur mummy

Salam,
Harusssssssssss la menggunakan segala kreativiti...walau sesibuk mana pon..walau kecetekan idea...walau kesuntukan masa...aku kena la memastikan dapur aku sedap mata memandang.....biarpon tanpa kitchen cabinet IDAMAN yang memerlukan modal ribu-ribuan...

Taww.. memang tak lawo...Tak payah cakap....

tapi ni la 'kesinambungan' dari n3 susunatur dapur comel..

Susunatur dapur comelku tu susun atur lama.

Sekarang upgrade ckit...PENAMBAHBAIKAN gitu.........

Rak dinding tu dan penyangkut tu aku beli kat IKEA murah2 jek... [details sini]
Sume series EKBY.. Berbulan2 'dorang' dok bawah katil..baru laa ni nak pasang taw..sian kat depa... huuhuuhuuui..

Selepas drill 1

Selepas drill 2

Sebelum di kemas...selepas di'drill' kan....huuhuu


Yang bawah ni setelah di susun semula....
Penggantung belakang pintu dapo
Sebelum ni menggantung kuali sume kat tingkap dapur..buruk bebenor rupanye...serabut!!! **sorryy...lupa lak nak alihkan batang penyapu tuh**


Selepas susun barang2

Pemandangan dari ruang masuk dapur
Hah, camne???

Puas ati aku dapat mengemas dapur nih... Takde la serabut mata menengok brang berlonggok je pas de para2 tu...
Pssst...tu yang post status kat FB.."terima kasih hubby kerana sudi melayan bini mu ni..." Biniknya penat gak taw...belari2..nak tengok anak kat depan..nak tolong hubby kt dapur lagi..huihuihui....*__*

Terima kasih kerana sudi jengah 'dapur' mummy...

Yang menulis,
mummy nab&nad ^__^

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...