Friday, January 7, 2011

welcome 2011..goodbye dear 2010 :'(

Salam blogger,

Tup...tap...tup...tap....

Dah 2011...cepatnya masa berlalu....2010 byk meninggalkan kenangan manis dan pahit bg aku...tp kita cite kisah2 manis dulu k...

Kenangan manis 2010...

~ Fresh..just born~



Nabeela Raisya bt Razman is born on 22nd Jun 2010...ni baru btol2 kenangan manis.Inilah tujuannya aku membina blog ni..supaya kenangan ni xkan hilang dlm memori atau diary hilang terbakar...huuhuu~~ So,nabeela...u r the 'sweetest' thing happen in my life..u've complete me as a woman!

Kenangan pahit utk dikenang....

 
:: Nabeela berusia 17 hari menghidap 'Pneumomia Sepsis' dugaan besar buat keluarga ku... ::
 
:: mummy temankan beela dlm wad SCN ::

:: Daddy bedungkan beela...masa ni dah beransur pulih... ::

:: Dlm incubator...xleh terdedah dgn udara yang tercemar ::

:: yayy! dpt kuar dr 'balang' kaca :-D ::


Ni lah..kenangan yang sukar padam dari ingatan sampai ble2....tp skrg Alhamdulillah..doktor dah sahkan nabeela is free from disease...Alhamdulillah.Kalau tgk dia skrg...semua org gerammmm...mcm xpercaya dia dulu pernah sakit..dan harapan utk kembali sediakala hanya 50-50.Harapan aku sgt tinggi utk dia..do'a x putus2...supaya dia sihat spt kanak2 lain & semoga aku dapat melihat dia berjaya 1 ari nanti...semoga beela menjadi insan yang berguna kepada keluarga,agama,bangsa dan negara....amiiin.

:: Nabeela ~ now ::

:: smile ::

:: skrg dah keletah..penat melayan..tp alhamdulillah beela skrg dah sihat ::

:: we called her 'bam~bam'..huuhuu ::

Fuh! 2011...macam2 harapan & impian...harap nabeela akan menjadi kanak2 yg riang,cerdik&sihat...aku pon ada impian utk keluarga ni...do'akan terlaksana...till here..c ya next post.

LoVe U;
~Lyna~

2 comments:

ira said...

salam dik....
anak awk ada masalah dgn paru2 ker??dari lahir ke dia mcmtu???

~NORAZLINA BINTI SABRAN~ said...

Alhamdulillah..sekarang dah recover..sembuh sepenuhnya..Bkn dari lahir,dia kna jangkitan masa umur 16 hari.1 bulan duk hospital...abiskan pantang kt hospital je :-(

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...