Friday, January 7, 2011

:: My B.F.F list ::

Assalamualaikum w.b.t

Kali ni nk cite pasal my best frens.. Biasala..aku kan kepohchi..over! Mana2 pegi mesti nak cari kawan yg best! Tu yg jadi BESTpren trus.

Aku menghargai persahabatan kita semua selama lebih 8 tahun. Mungkin kerana saling faham memahami..kita bole 'get along together for such a long time...' Ada antara mereka...aku dh kenal lebih dari 8 tahun. Aku xsuka cari musuh...aku paling xsuka provokasi [sape suka???]..aku akan jauhkan diri sejauh mungkin dari org yang aku rasa bawak aura negetif..that's me lar =P


Apa2 pon girls...thanks to be my besprens...dunia&akhirat..I LOVE ALL OF U SO MUCH!!! Harap persahabatan kita akan kekal hingga ke akhir hayat......Dan hanya Allah yg mampu membalas segala perbuatan baik korang kt aku...muaaahsss ;-)

HERE THE LIST...IT'S NOT RANKING...aku susun yg paling terdahulu aku kenal...


Noradilah Bt Othman (dila)
Aku kenal dila sejak form 1@SMK Canossian Convent...masih berhubung...dan dia lah pengapit aku masa aku kawen.Dia kawen nt....aku xtau la sape yg akan apit.She's still single and available...Uhoooo!! Aku do'akan dia akan jd Akauntan yg berjaya 1 hari nanti....


Nur Ellyna Fadzleen Bt Mohd Khalil (elyn)
Sama-sama jadi ketua pelajar kat SMK PUTRAJAYA 1,PRESINT 8..kitorang ade 2org lg buddies.Dah nk kawen bln Mac 2011 ni.Heehee ;-P She's so lovely&manja....Hope she will be happy forever....


Farhana Bt Che' Pi
My bff @ SMK PUTRAJAYA 1,PRESINT 8...luv U dear...byk bg aku inspirasi...such a nice person. Juga akan berkahwin pada FEB 2011 ni...aih...berebut2 tarikh kawen ni...aku yg pening..tp aku harap semuanya berjalan lancar yer.. ;-)


Norartiqah Bt Rashid (tiqah)
Ni pon sorang lg BFF aku kt SMK PUTRAJAYA 1,PRESINT 8..seorang yang pendiam dan suka hanya tersenyum...dah berkahwin sebelum aku..dah de 1orang anak lelaki.Dah lama x dengar khabar berita aweks ni...Harap dia bahagia bersama orang yang disayangi.


Norlizuana Bt Abd Rashid (Awin nana)


Jeng...jeng...jeng...ni bff aku kt Poli Merlimau hingga ke Poli Shah Alam..berkongsi suka duka selama 8 tahun menjadi kawan.Kami membiasakan diri panggil dia kak cik.Dah berkahwin dan mempunyai 1orang ank perempuan yg cute..lg 1orang masih dikandungkan...xtau lg jantinanya..harap dia selamat bersalin pada bulan April 2011 ni.I pray for U dear...

Dia ni aku anggap sebagai kak ngah..dia ni pon kawan menangis & ketawa aku..seorang yg klaka,pemalu (kdg2 xtau malu jgk..huuhuu..guraw jek),make me smile everytime...I'm down and also great listener...Thanks so much! Aku mmg terbiasa gurau kasar dgn dia..tp ada hikmahnya...Apa2 pon...TQ dear. SHE'S JUST MARRIED! CONGRATS DEAR...


Norhairuniza Bt Harun

Last but not least....my Kak Ude..she's nurse right now...xsempat tamatkan diploma kt Poli Shah Alam bersama kitorang...but she's remain our GIRL!! Akan berkahwin hujung Mac 2011...fuh!! Fening la aku...3 org bff nak kna attend wedding ni.

Norashikin Bt Mustaffa

Another one, last but not least...sama cam dila..dah hampir 14 tahun kenal&berkawan...lama terpisah ble masing further study..contact skali skala.... ble dh kawen dah de anak... mula contact2 semula..Alhamdulillah..Allah panjangkan usia persahabatan kami =)


My hubby is my BFF too..love u too dear..1,000,000.00 times.Huuhuu~~

Nak kenal aku?kenali dulu kwn2 aku...sbb diorang la CERMIN diri aku yg sebenarnya... ;-) Thanks for concern....Take care!!!

LoVe Always;
~Lyna~
*ayat tak bole blah, sebab masa ni baru2 berblog...merapu sungguh!*

No comments:

Promosi Hujung Tahun Vivix Shaklee!!!

PROMOSI VIVIX SAMBUNG LAGI?? Serius ke? Ehh,kenapa pulak tak serius??? Mesti la serius.. SERIUS shaklee nak bagi kita sihat & cantik &...