Sunday, January 9, 2011

" Tolong ingatkan aku...."

Salam blogger,


" Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa....................."



:: Ana Raffali - Pemenang AJL 25/2011 ::
Antara bait2 lirik pemenang AJL ke 25 yang berlangsung semalam...Aku bukan la juri profesional...dah bukan 'profesyen' aku pon dlm bidang muzik ni..Lagu yang mana sedap dihalwa telinga..lagu itulah yang 'menang' dihati aku dan bagi aku, aku lebih suka menilai kemantapan suara penyanyi itu sendiri...Apa2 pon aku ucapkan TAHNIAH kepada Juara & bukan juara...they're doin' great..heehee ;-P

Secara overall..show malam tadi memang superb! Yang penting enjoyyy...menang atau kalah xde kena mengena dgn kita....kita xdpt pon 'share' diorang.Apa yang penting...kita 'support' industri muzik malaysia..yang makin lama...makin meningkat maju..( MAJULAH MUZIK UNTUK NEGARA!!) Aku sememangnya pencinta muzik...muzik & aku x dapat dipisahkan..heehee..siapa pon juara x penting.Janji lagunya...LAYANNNN.

Aku sendiri x begitu mendalami lirik 'Tolong Ingatkan Aku' nih...tapi aku selalu guna ayat ni...biasa la,sebagai manusia biasa...kadang2 aku pon terlupa...huuhuu..so,memang sesuwaiiii sgt2.Sampai sini aje corat-coret aku kali ni.Got to go...C ya next post....;-)

Lot's of lurve;
~Lyna~

No comments:

Promosi Hujung Tahun Vivix Shaklee!!!

PROMOSI VIVIX SAMBUNG LAGI?? Serius ke? Ehh,kenapa pulak tak serius??? Mesti la serius.. SERIUS shaklee nak bagi kita sihat & cantik &...