Thursday, September 25, 2014

Fashionista : Gaya tudung saya...

Fesyen??? Aku ni bukan le pandai berfesyen sangat... Aku jarang membeli baju,kasut & tudung setiap bulan cam wanita lain... kecuali ada bajet terlebih..atau untuk hari2 tertentu. Aku takkan beli sesuatu yang tak puas hati.. kirenya aku ni jenis cerewet gak. Baik takde sesuatu barang tu kalau sekadar ada, tapi tak di pakai. Selalunya macamtu, beli tapi tak puas hati..tak pakai.. kan membazir? Aku lebih suka pakai sesuatu yang aku selesa berulang kali (macam perangai orang lelaki kan? hukhuk..)

Takpe la, aku tak tau nak cite pasal fesyen ape... ape kata kita tengok antara koleksi tudung aku yang bervariasi.. banyak sebenarnya... ni antara FESYEN2 tudung yang aku suka pakai.

Ni cerita Raya 2013.. bole plak aku tersama konsep dengan sepupu.. tapi tudung je lain.. huuhuu.. ala2 fareeda. Tapi ni brand farida joned.heehee.Tudung tu dah jadi kenangan.. sebab dah jual 'pre-loved' dengan kawan aku.

First time pakai half-moon.. selesa la pulak.. RM15 je aku beli dengan kakak chinta. KC la ni punya pasal...

Half moon feveret semestinya kaler 'cream'. Ada beberapa kaler lagi. Takkan nak tepek semua???

Dengan Razin (3months-old) sempoi dengan tudung syria. Mudah di pakai. Murah.. tak sampai rm20 rasanya.

Ni pulak.. fesyen terdahulu.. tahun 2010.. dengan Nabeela (3months-old).Masa zaman ni 'gila' tudung Ariani, Jakel tu. Bole tahan gak rege.. sehelai rm80 keatas masa tu... beratus pon ade.

Sekarang suka tudung Fareeda..tapi tak mampu nak follow setiap fesyennya. Cantik! 'Alah membeli menang memakai'.. sebab selesa bila di pakai.Sekali cuba mesti teruja nak beli lagi. HAAHAA...

Ok, fesyen korang pulak..camne??? Cer bg link kt komen??? 

Selamat berfesyen ye uols...

#teringin nak pakai jubah nursing, dress atau skirt labuh.Cam stylo jek! Muslimah sekarang suke pakai...kan.

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...