Friday, September 26, 2014

26 Sept : My Precious Girl

Alhamdulillah...

This 26th September 2014 she is turn 3 years old. 3 tahun lepas dia di lahirkan di Hospital Muar dengan berat 2.1kg sahaja kerana tak cukup bulan. Dah tak sabo nak kuar agaknya.. 35 minggu.
Dia semakin cerdik, cantik & petah berkata-kata (walaupun pelat).
Dia tak macam kakak dia yang suka berIMAGINASI..dia seorang yang realistik & mekanikal, mungkin nak jadi genius cam TONY STARK tu kott... Hah, camne tu? Dia suka 'gadget'... 'pomen2’ barang memang minat dia... rajin pon ye jugak. Sangat ringan tulang kalau mintak tolong dia. Mumy teruja tengok dia semakin bijak melakukan sesuatu.. hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

Mengandungkan nadeera banyak dugaan. Tumpah darah (placenta abruptio) memang menguji ketabahan. Alhamdulillah, setiap kesedihan akan ada kegembiraan suatu masa nanti kan???

My big girl.. my princess.. Our sweetheart...

Raihana Nadeera Bt Razman ;)


Suruh amik gambar dia... dgn gogle! sabo jekkk
On her sister nabeela birthday 28jun2014
Nak pegi sekola.. feeling baby..
Suka amik gambar

Tolong masak
Sambutan birthday dengan adik beradik


No comments:

Tips cuba untuk hamil (TTC)

Assalamualaikum, Ada pasangan yang baru kahwin belum sempat honeymoon.. Dah dikurniakan anak (orang tua kata..bunting pelamin) Tapi ada se...