Thursday, September 10, 2015

Banner untuk blog

Assalamualaikum,

Hai...bersawang dah blog ni...tapi korang tak nampakkan? Aku sorang je yang nampak..well, tu 'keistimewaan' aku..hikhikhik..

Saje nak bgtau..si jakun ni dah pandai menggodek buat 'banner' haahaa..senang jek rupanya..=P 
baru tahu..haahahaa... tolong la! jgn bgtau sesape hal ni..maluuu seyh..

Yang ni yang 1st... tengok cam serabut jek...ok, buang!

Aku decide simple & elegan gini.. sweet jek!
Sweet ke sweat??? haahaa
Aku memang tak suka serabut2.. atau ala2 comel sebab sedar diri tak comel =D
Ni baru percubaan..kalau aku jumpa yg lebih 'advance' aku kan TRY lagi..buat baru...
Untuk dapatkan banner ni..aku guna je yg free kat THECUTESTBLOGONTHEBLOCK bole pilih catogery/jenis apa korang nak.

Ada satu lagi web yg menyediakan 'khidmat' merekacipta (graphic design) logo/banner korang sendirik..yang ni 'gedevance' ckit arr..haahaa (ADVANCE la ko!) guna CANVA Canva ni bukan untuk blog semata. Korang boleh gak mengeluarkan idea/kreativiti korang untuk post2 korang di Instagram, FB, twitter atau pintrest dan macam2 lagi.

Try la... apa lagi??? heeeeeeeeeeheee

Kalau korang tahu lebih banyak lagi..jom tepek komen kat bawah & share ilmu korang. TQVM korang. Muahciked!!!

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...