Wednesday, January 1, 2014

Selamat tahun baru >>>> 2014


Salam semua....

Selamat tahun baru 2014...heehee..tp mulut&tangan ni slalu tersasul..2013 lagi...Hurmmm...[mcm mengeluh je kak?eh, xde la] ada org suka masuk tahun baru ni..ada yg sedih..sbb seronok 2013 byk meninggalkan kenangan indah.

Ada sumting aku nak share...pernah terbaca satu ayat ni..yg membuatkan kita sebak bila mengenangkan nya...wah! gtu.."pekara yang paling JAUH dgn kita adalah KENANGAN..pekara yang paling DEKAT dengan kita adalah KEMATIAN" maksudnya brg yg lepas jgn la di kenang..cuma yang manis tu simpanbaik2 dlm memori sbg pembakar semangat kita di akan dtg.

Pekara manis 2013..melahirkan bayi lelaki ku..Razin Nadhif.Alhamdulillah,semakin membesar dgn sihat..dah pon 6 bulan usianya.Mummy ni sentiasa berdo'a yg baik2 utk anak2 mummy =)
2013 juga mengajar aku menjadi lebih kuat&tabah.. berusaha kuat demi keluarga tercinta dan yg paling penting semakin mendekatkan diri aku kepada Nya.Sape yg pernah baca blog aku sebelum ni...taw la..nak taw ke??? korek2 la..mls nk throwback..sbb bg aku 'sakit' itu adalah memori plg pahit dlm hidup ku.Aku mengharapkan Allah mengasihani aku dan memberikan aku kesenangan disebalik kesulitan yg berlaku..

2013 menyaksikan orang2 kesayangan dalam keluarga Hj Affan meninggalkan kami..bertemu ilahi selang 40 hari.Arwah mak ngah dan Arwah Pak li..Al fatihah buat mereka.Terasa kehilangan mereka...kampung kami menjadi semakin sunyi.

Hidup kami biasa2 je...Lupa plk..03 Mac 2013 hari lahir suami aku..dgn rasminya kami berpindah masuk ke rumah baru..sedih tinggalkan rumah sewa..sbb Allah dah kurniakan kami rezeki jiran2 yg baik2 belaka.Rumah kami masih dlm proses 'dicantikkan'..modal x brape nak besor...sikit2 la jijah oii...sume nak grand....bukan duit turun dr langit cm air hujan...Panjang umur murah rezeki..umah tu x lari mana...cantikkan la ckit2...ye dak???

Blog kesayangan aku ni...bukan je cte bab anak2 sekarang...malah, rojak campur sekali dengan cerita susunatur..deko2 umah..DIY...masalahnya aku ni x rajin nak hu~date blog...byk cerita yg tertangguh..hmmmmmmmh....[bukan x rajin tp x sempat la ko...byk hal...] heehee...alasan yg bagus ;P

Jom hiaskan hari2 tahun baru ni dengan berdo'a kepada Nya...



Aamiiiiin Ya Rabbal'alamin..

Mummy nab&nad ;)

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...