Thursday, January 16, 2014

KHAT KUFI FRAME

Salam,



Saje nak tunjuk...klu yg de INSTAGRAM dan follow aku..mst dah tgk..dah x suprise dah...

Sebenarnya ramai yg tanya...tp aku rahsiakan...mst ramai igt aku bersusah pyh tempah kn...mula2 memang nak tempah kt FB Khat Kufi Online..murah jer...





nampak x??? klu tulisan ALLAH & MUHAMMAD..klu berwarna RM 80..Klu black & white baru RM70...without frame okeh...Sape pekenan...sila lah ke FB terbabit... =)


Tp aku pnya ni...special ckit...sbb rezeki dtg bergolek...Alhamdulillah...

Masa balik kampung nenek terrrrpandang kalendar lama..TABUNG HAJI...eh~eh cam kenal jek tulisan tu...telek pny telek..ok,kufi art..de mcm2 ayat..ok,amik..bwk balik...potong2...anta gi frame kn..heehee...tu namanya rezeki x d sangka...Mmg low cost deco ponnn...x kesah la org nk ckp pe.janji pd mata aku santeeek... Harga frame (request border) RM69 ;)








ok, lum sempat menggantungnya lagi.........entah bila nk sempat ntah...

next projek ayt 4 QUL plk...InsyaAllah..de masa kita up date lg...

#tetibe pekenan tgk umah kwn...pakai wallpaper..hukhukhuk...long term pny plan... :)



Thank U for reading ;)
Mummy nab&nad

2 comments:

mamaairis said...

wahhh..untung laaa..tak payah nak tempah2..ahahahahah

Unknown said...

kebetulan...klu x dah nak tempah...=)

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...