Wednesday, January 22, 2014

'Deco' blog pulak...

Salam,

Asik mengemas rumah je kunun2 nya...suka plk tgk blog org yg neat, cozy...heehee..aku rasa blog aku kebudak2an sgt.. bajet "mcm comel"..tp mmg dolu masa buat blog ni..khas utk diary aku sbg seorang wanita yg bergelar ibu...kre blog ni dedikasi utk anak2....tp skrg...macam2 ade pulak.....

heeheeh...gelak sesorg....

Macam ni la, since aku dah rimas tgk kartun2...cute miut konon..love dove kt muka depan blog aku..aku x reti lg nak wat 'BANNER' utk blog aku ni haa [sape baik ati tolong la share..] aku pon grab la piccas putera puteris aku tu edit ckit2 kat photogrid...upload...setle...simple2 jek....

besar gedabak??? biorkan dia... [wordless...]

Misi aku mmg nak tukar banner..tp x reti..

Next...nak buat 1 lg blog...utk bizz on9 aku..heehee...1 blog pon bersawang...nk tmbh lg 1??? tengokkan aje...

Kadang2 susah gak nak mnulis blog ni..klu time de idea..xsempat nak tulis..klu xde idea..ada masa pulak kan?kadang2 ber'FB' pon boring...fave aku instagram la..suka bebenor upload gmbr...kang post mcm2 kt FB..ramai yg wat spekulasi...kt blog???suka ati aku la aku nk tulis pe...aku suka ke,over ke,marah ke,sentap ke...nak tunjuk porsche cayyene aku ke..sukati aku la..x suka...duk jauh2... heeheeh...

Gelak jahat!

Slain ttg kemas blog ni...ble tgk org rajinnya kemas umah...kdg2 aku pk...sik hrpkan laki aku yg xde masa memanjang..mghabiskan projek mngecat depan umah,dapur & bilik2 [setakat ni yg sempurna d cat ialah ruang tamu & bilik utama...bilik lain 50-50] Tu yg mls nak beria update ttg kemas2 rumah ni...Kekadang terpk...bila lah aku nak rajinkan dri..buat sdri...mngecat...style aku...x suka suh2 org KALAU AKU BOLE BUAT SENDIRI..aku xsuka nak susahkan org..aku x suka paksa org...kesian..bla..bla..bla...tp kes rumah aku ni..dah hampir setahun pindah..deko umah aku masih di takat tu..

Alasan anak kecik2???

Aku xnak jdkan alasan tu utk tdk mencantikkan rumah...meemaang btol...cat dinding hijau aku tu dah pon berconteng...xpe...tu normal bg kanak2 yg sdg membesar...Tp aku ttp degil...bercita2 nak pakai wallpaper pas tgk umah kwn aku..santek giler ko..dgn wallpaper&laminate floor...tadah jela tlinga klu laki aku mbebel.. "mummy jgn nak tukar2 plk pasni..." mana boleh..boring la klu x tukar2...haahaa.. sorry la..mummy ni degil ckiit..ckiit je...ngeeeeh...

Gelak nakal!

Ala...aku target nak pakai wallpaper tu pas setel wat kitchen kab, wat tembok, ganti pagar, tiles porch...lambat agi...dah setel baru pasang laminate floor...ahaks! verangan jek dulu...TARGET3!

Takpe la korg...korg layan jela cite angan2 aku...klu dah jd aku upload satu2...

K ar, nt kte corat coret lg... [dah xde idea nak bebel ape...] asalnya nak cte ttg kemaskini muka dpn blog aku jer...skrg aku dah donlod eblogger kt phone..stakat nk type2 pastu edit kt pc...publish okeh jer..

#suka baca blog yg femes cam blog 'aku bukan bidadari'...khusyuk...#

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...