Monday, November 18, 2013

KURSUS ART "ATTACK" @ KKLJ


Salam,
Saje nak share dgn uols...

Last week...6/11/2013 aku telah men'join'kan [ome!] diri dalam kusus ART THERAPHY..
Kursus ni terapi diri...Just have fun drpd memikirkan kerja sepanjang masa..[tgk nombooooooooor jek!] dah lama nak share dgn uols..tp tak berkesempatan..

Aktiviti sepanjang kursus ni spt main lukis2 & membentuk tanah liat...ape yg aku dpt pelajari..Contoh bagi kanak2...apabila mrk ada masalah kadang2 mrk xdpt luahkan melalui kata2@percakapan.. cuba kita bg mrk krayon&drawing block.. dari lukisan kadang2 kita dapat menterjemah apa yg ada dlm pemikiran mrk.Begitu jugak kita...Aku suka cara ni.. [bole di praktiskan kpd anak2] tp utk aku..xde masa nak melukis..aku suka menulis..dgn menulis aku dpt meluahkan segala isi hati aku..xnak dah post kat FB...ramai yg suka wat spekulasi..=P
So, my blog is my diary.. nk komen bole... di persilakan..tp mungkin di 'tapis' la..yg 'hampas' aku buang ekk..Sowiiee

Nak tengok x lukisan aku??? x brape santeeek...bkn xbrape....tp mmg x santek langsung!!! kuei3.. Maaf la, x berbakat dlm lukisan.. klu suh husben aku bole r..dia ber'seni' sgt! heehee =D


Lukisan tu tentang...yang atas, penceramah tu suh lukis "apa diminda anda?" yang bawah tu pulak "zaman kanak2"... heeheeh..kununnyaaa!

Gigih mewarna...dah lama x jumpa krayon! Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh..

C ya next entry..

Mummy nab&nad ;)


No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...