Saturday, June 21, 2014

22 JUN 2014: Kakak nak sayang mami.........


That's the word come out from her mouth early in the morning.... "kakak nak sayang mami..." sambil berjurai air mata.. [drama sangat kan?!]

Actually, pagi tadi...she's not in mood... TERmarah dia skit...sbb pagi2 dah bergaduh dengan adik deera. Biasa lah tuu. Hari ini kan "bestday" dia ~Nabeela Raisya 4 tahun. So 'berebut' hari dengan adiknya.. "hari ni besday kakak laaaaaaaaaaa"..HISH! macam2 taw... pagi2 mumy dah senoneng.. tu lom kira WORKOUT mumy di hujung minggu.

Walaucamnepun, mumy nak ucapkan syukur ke hadrat ILAHI kerana telah mengurniakan mumy&dady...seorang anak yang CERDIK, BIJAK, BAIK dan KUAT...4 tahun lepas Nabeela bertarung nyawa melawan penyakitnya. Allah Maha Besar!!! Nabeela sembuh seperti kanak2 lain... [sekarang ni masih dalam proses memulihkan masalahnyaa...jangan risau ye kawan2 mumy kan dah jadi SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR..so, takde masalah..bole bagi anak2 supplemen yang terbaik..sekarang nabeela consume Mealshake+Chew C] Menyempat promo kan???? haahaa.....

Baru sat tadi, mumy terbaca ucapan hari lahir dari daddy Nabeela kat Facebook.. Tak tau mumy nak cakap macamna terharunya mumy..sampai tak sedar air mata meleleh :'(




Nabeela almost 4 months old

Mumy share buat tatapan nabeela&adik2...

Semoga ianya menjadi panduan hidup.... Dan kami sentiasa do'akan kamu bertiga serta adik2 yg lain [ jika ada lagi ] berjaya di DUNIA dan AKHIRAT.



Pesanan untuk nabeela&adik2 :


Hidup sentiasa diwarnai dengan dugaan & cabaran.. kuatkan hati & cekalkan semangat. Godaan serta hasutan syaitan dimana2. Ingat ALLAH sebagai pencipta kita. Dunia bukan tempat untuk kita TINGGAL selamanya...tapi tempat untuk kita TINGGALKAN satu hari nanti..Jadi, sediakan bekalanmu sebanyak mungkin. Tempat yang kekal adalah di akhirat kelak. SYURGA Allah adalah tempat yang diimpikan. Neraka ALLAH tempat yang paling digeruni. Di dunia ini lah tempat kita diberi "UJIAN".
Manfaatkan USIA mu wahai anak2ku...Mumy do'akan anak2 mumy menjadi hamba ALLAH yang diredhai sentiasa.

Yang amat menyayangimu,
Norazlina Sabran & Razman Rahmad

No comments:

Promosi Hujung Tahun Vivix Shaklee!!!

PROMOSI VIVIX SAMBUNG LAGI?? Serius ke? Ehh,kenapa pulak tak serius??? Mesti la serius.. SERIUS shaklee nak bagi kita sihat & cantik &...