Sunday, June 1, 2014

Happy birthday in advance @ Taska Permata Kemas

Mummy cuti hari ni...27/05/2014 sebab sambut besday kakak Nabeela in advance kt Taska...Birthday sebenar 22 Jun iaitu 2 hari sebelum Razin Nadhif... Pfffft....
Rasa baru tahun lepas celebrate besday Nabeela [sini]

Kecik je dia masa 3 tahun...Dah 4 tahun sekarang ni..makin banyak pulak keCERDIKan dia..mulut pon bole tahan! phewwww...Kalau depan orang ramai..anak2 dara aku memang sopan & pendiam...
Tapi..kalau kat rumah...mulut macam CIKGU SEKOLAH!
[ apa kaitan dengan cikgu pulak?! ] heeeeeeeeeeh
kadang2 tak larat nak melayan...hmmmmmmmmmmmmh.. memang sebijik cam mulut daddy dia...uuuhhuuhuhu.. jgn marah daddy ;)



gambar tahun lepas ~graduate for junior~

Bezday tahun lepas [2013]


Bezday Party Nabeela @ taska 2014


Apam polkadot..support bizz kawan2 kat opis..utk GOODIES BAG
yang penting sedap..harga berpatutan.. [RM20 ~120biji]

Pagi..sebelum pergi skolah... [JANGAN KOMEN] haahaa

simple menu ~ tapi meriah tahun ni...

Cik deera tak sambut..duk diam jek tengok..

Besday girl.. Alhamdulillah 4 tahun sudah!





Ok, cerita pasal anak sahaja... tak menyempat deco rumah..haahaahaa~ [lawak la ko ni mummy...] Semangat tu ada..Bajetnya kureng... K, redho jela..cerita pasal anak2 ku sahaja...Pasni ada lagi tau.. #memories.



Sweet Love;
Mummynab&nad

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...