Saturday, May 24, 2014

Masih di bulan MEI...

Apa nak diceritakan hari ni???

Tak kesah la orang nak baca ke tak..Nak membebel jugak kat blog kesayangan nih...walaupon tak meriah cam blog orang lain.Hmmmh...

Dah janji aritu...nak bagi tunjuk kad 'handmade' anak2 buat kat Taska untuk mumy sempena hari ibu kan..tapi gambar amatur ehh.. Husben aku slalu cakap aku tak pandai amik gambar...'failed'!! Ok..hadap je la ok....kihkihkih

#Taska Permata Kemas, Sagil

Pink - nadeera bagi

Biru - nabeela bagi
Thanks kakak..Thanks adik..Mumy tak taw camne nak ucap terima kasih kat anak2 mumy yang comel ni..Rasa lum cukup terbaik lagi menjaga & mengasuh kamu 3 beradik. Masih banyak yang perlu dicurahkan kepada kamu semua.

Alhamdulillah... Syukur Allah kurniakan mummy&daddy rezeki anak2 yang sihat, cantik & cerdik..semoga jadi anak2 yang soleh & solehah. Berjaya bukan sahaja di dunia tetapi di akhirat juga.Amiin.

Time to play!!!


Cek gigi Nadeera ::sumber whassp from cikgu::


Melentur buluh dari rebungnya =)

Saje sharing..moment2 aktiviti taska..Minggu ni (27/5/2014) ada sambutan majlis hari lahir untuk kakak beela & kawan2... IDEA gift nak bagi anak2 taska??? Mummy dah tempah APAM POLKADOT & kismis untuk di berikan kepada kawan2 dorang nanti.

:: anak semakin membesar..makin hari makin sayang..kalau marah kerana sayang la jugak.. Biasa memang keSABARan selalu di uji..huuhuu :: 

Ikhlas,
Mummy nab&nad

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...