Thursday, October 24, 2013

Kemas rumah : Bekas simpan mainan : PART 1

Salam,

Alahai..........

Sgt le pening kepala mumy kalau nk mengemas permainan anak2..mostly mainan gugurl la..Mummy mmg x sempat la nak mengemas...main sumbat je kot.. de masa nanti mumy nak 'audit' habis2an STOK mainan dorang.Which is, mummy kena asingkan kpd beberapa bekas..yang mana mainan masak2,muzik2,anak patung dan lain2........

Sekarang ni la rupanya..



Tah ape2 je yang ada...sampai terbonjol2 bekas tu...kesiannn...
Klu ada idea yang bernas sila la komen bg cadangan macamana mumy nak susunatur mainan dorang ni haa..Hajat mumy & dady nk buat satu ruang permainan..jengjengjeng...Tunggu jela...jd ke idak..

Sumber inspirasi...dr Mr Google :


Vast ko inspirasi....!!!
Vogue gtu!!!
Sudut macam ni mungkin bole di realisasikan...
Bekas dah sama dah..tp isi di dalam....aku nyer OVERDOSE!
From my fave blog.... http://vanillapink3113.blogspot.com
Storan LEGO..
Credit from my fave blog 2.... http://vanillapink3113.blogspot.com

Color fave... hijau++
Camni pon IDEA.... =)

Udah2 le tu...verangan!! Tunggu hasilnya nanti okeh...

Daaaaaaaaaaaaa~

Mummy nab&nad ;)

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...