Monday, May 28, 2012

Chicken Parmigiana punya cerita..

Salam...

Last saturday, wah! speaking london sat.... Hubby, daughter & I went to secret's recipe...Huuhuu.. Malam tu 'craving' nak mkn western..after 1 of my fren dok cite dia mkn fish n chips..tp aku x teringin nak mkn fish n chips..aku nak CHICKEN CHOP..tgk2 menu...aku decide nak makan ni...
(Ehsan from Incik Google..sbb takde amik gambor apa yg aku makan)

~Ni yg aku order..Chicken Parmigiana~
Sedapa sehingga menjilat jari jemari..huuhuu..tp x larat nak abihkan...
Makanan yg sihat sbb penuh dgn sayur2an..heehee

~Pan grill dory with lobster sauce~
Ini yg encik hubby order..mmg sedap..isi nya mmg lembut....

~Vanilla shake ni..aku punya!!~

~Brownies with ice cream~
Nabeela punya...ni je gambar yg aku sempat snap...

Pepagi dah cite bab makan...heehee..semangat tol! Tp perut dah ber~lagu2.. nih...lom breakfast lg okesss...
Total yg kena caj RM 67.05..Sangat berbaloi..sbb semua menu yang diambil amat puas hati =) Dan Alhamdulillah,rezeki dari Allah s.w.t..Syukran....

Until here...C ya soon.

Mummy Nabeela&Nadeera ;-)

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...