Thursday, November 9, 2017

Kebaikan dan kelebihan Vivix Shaklee

Assalamu'alaikum,
.
Sempena promosi Vivix November 2017 ni.Lyna nak kongsikan manfaat Vivix yang sangat banyak untuk kesihatan secara menyeluruh.
.
Bagi yang belum tahu kandungan Vivix.. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.


1. Bahan-bahan bagi menghasilkan Vivix ialah campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

2.Vivix merupakan gabungan antara polifenol dan resveratrol yang 10 kali ganda berkuasa.Mempunyai kandungan antioksida yang tinggi

3. Vivix mampu memperbaiki hingga DNA

4. Vivix..Menyahtoksin dari badan Dan mengurangkan habit merokok.

5. Vivix bertindak dengan 4 cara yang efektif iaitu dengan mempertahankan sel (Cell defense), memberi tenaga kepada sel (cell energy), memperbaiki sel (cell repair) dan dengan meningkatkan prestasi sel (cell performance).

6. Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosokan umur sel. Ramuan Vivix Shaklee mengaktifkan satu pengawalan genetik utama dan hasilnya menolong melambatkan penuaan di tahap sel. 

7.Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel.Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

8. Kandungan resveratrol yang ade dalam vivix mampu membantutkan pertumbuhan sel tiriod

9. Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

10.Vivix boleh diambil setiap hari, selepas sarapan atau sebelum tidur. Goncang sebelum digunakan. Jumlah pengambilan adalah 1 sudu teh setiap hari.

11. resveratrol dalam produk lain hanya 20% sahaja, tetapi dalam vivix shaklee ada 98% resverstrol asli.

12. Ramuan aktif vivix berupaya mengaktifkan kawalan utama genetik serta melambatkan penuaan pada tahap selular

13. Resveratrol yang terdapat dalam vivix dapat mencegah terbentuknya arteosklerosis(keradangan pada pembuluh darah) ,mencegah kekejangan pembuluh darah, memperbaiki pengerasan pembuluh nadi dan tekanan darah serta mencegah penyakit yang berkaitan dengan saluran darah jantung.

14.Vivix ini juga membantu dalam kesihatan jantung, kesihatan otak,  kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan anti oksidan, memperbaiki penglihatan dan penghadaman, kanser dan lain lain lagi.

15. Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin. Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.

16. Vivix membantu memperbaiki sel dan DNA manusia. Apabila sel dan DNA semakin baik, pertahanan badan semakin kuat. Ini membantu seseorang untuk menjadi semakin sihat dan mampu melawan punca-punca penyakit kronik

17. Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

18. Mengikut kajian klinikal, resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas ini. Gabungan daripada sirap vivix kaya dengan resveratrol mempunyai ciri-ciri yang dapat menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

19. Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh

20. Resveratrol banyak terdapat di dalam buah anggur, dan yang paling banyak adalah pada kulit buah anggur. Pada asalnya ia berfungsi untuk mengelakkan buah anggur daripada diserang  kulat atau fungus. Dalam banyak-banyak spesies buah anggur, buah anggur jenis muscadine adalah anggur yang mempunyai tahap resveratrol yang paling tinggi.

21. Vivix mengandungi sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical. Ia juga mengandungi anthocyanins (antioksida mestajab) yang bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Asid klorogenik di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan diabetes.

22 .Vivix adalah semulajadi yang dibuat daripada tumbuh - tumbuhan.ia mempunyai sebastian cecair yang stabil tanpa sebarang pengawit.ia tidak beku walau pun di simpan di peti beku. Vivix tiada campuran air , tiada gula tambahan dan vivix hanya pati asli

23. Fungsi vivix shaklee adalah membantu melindungi dan membaiki sel DNA kita,  shaklee di ambil untuk membantu mengelakkan kanser dan memberi tenaga melawan kanser merencatkan kanser dari terus merebak.

24. Vivix adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muscadine dan tumbuh-tumbuhan lain. Di dalam Vivix terdapat ramuan yang dipanggil resveratrol yang bersifat anti oksida, anti inflamasi dan anti kanser.
.
.
.
Bulan ni Shaklee bagi less 5%, jika buat belian 2 botol VIVIX dalam 1 resit.
Bukan tu saja, terus dapat FREE MEMBERSHIP (jimat rm69) dan dapat pulak cash rebet (rm36.10)
Huiii, bebaloi baloi sangat ni, yg ahli ni pun kalau nak beli 10 botol vivix pon tak layak rembat less 5% tu tau..😂
.
So siapa yang mengidam lama kat VIVIX tu haa, masa ni lar korang mesti rebut peluang terbaik ni ok. Yela, less 5% pon dekat 50 ringgit jugak penjimatan.RM50 banyak tu.. Bole tuang minyak kereta.Heehee.
.
.
Lyna
http://www.wasap.my/60196800226/


No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...