Monday, May 15, 2017

Vivix untuk kurus

Assalamualaikum,
Siapa yang tak pernah dengar Vivix?
1st sekali jom kenali apa tu Vivix sebelum kita cerita lebih lanjut kandungan dan fungsi Vivix terutama untuk menguruskan berat badan.
Vivix yg di gelar "tonik ajaib" ni adalah supplemen terbaik no #1 Shaklee.Kandungan utama Vivix adalah resveratrol (sejenis Polyphenol yang dipanggil 'phytoalexin' iaitu sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai perlindungan tumbuhan tersebut dari penyakit seperti jangkitan kulat,tekanan,kecederaan akibat dirosakkan oleh haiwan,sinar UV atau cuaca yang ekstrim.
Tumbuhan yang paling banyak menghasilkan RESVERATROL adalah anggur muscadine (iaitu bahan utama dalam Vivix).
Anggur muscadine ni juga antara anggur termahal dan spesial kerana saiznya yang besar beserta khasiat dimana ia kaya 'anthocyanins' antioksidan yang tinggi serta menunjukkan kesan anti-tumor.
Tapi apa kaitannya dengan efek kurus bila minum Vivix?
Resveratrol melancarkan pengaliran darah yang membawa oksigen keseluruh badan sekaligus membantu pembakaran lemak dan mengurangkan pengumpulan/penghalang sintesis lemak dalam badan.
Efek lain yang akan dirasai oleh pengamal Vivix yang ingin menguruskan berat badan dimana kurang rasa 'mengidam' macam-macam makanan, perut rasa lebih kenyang sekaligus mengurangkan rasa lapar.Best ke best?
Dah ada dah bukti2 yang menunjukkan mereka bole kurus dengan Vivix.

Jom scroll down.. 

Hubungi Pengedar Sah Shaklee anda,
*untuk beli 2 botol Vivix dengan dapat penjimatan 15-25% serta keahlian percuma sekarang!
Selain berpeluang mendapat CASH BONUS pada bulan berikutnya.
Whatassp 0196800226 Lyna 

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...