Sunday, May 31, 2015

My Hubby : Kerjaya baru.

Assalamualaikum w.b.t,

Momen sedih berlaku dalam kehidupan kami sekeluarga pada penghujung April 2015. Aku akan ingat saat itu sampai bila-bila. Terima kasih kepada mereka yang 'menabur pasir dalam periuk nasi kami'. Since May 2015, my husben officially was not government servant anymore! bukan lagi 'cikgu plkn'[blog]. Kontraknya telah ditamatkan atas sebab2 tertentu.

Tapi, tak mengapa lah... REZEKI ALLAH tu luas.. tak semestinya tidak makan gaji..tidak bekerja di sektor awam dia tidak mampu menyara kami sekeluarga. I have to be positive.. supaya husben tak lemah semangat. Terima kasih kepada mereka yang bersimpati atas nasib kami, ramai yang menawarkan kerjaya baru kepadanya tapi dia menolak kerana nak fokus dalam bidang PLASTIC MODEL. Ia bukan big boy toys.. Ia adalah 'collections' bagi mereka yang gemarkannya.

Husbenku serius dalam kerjaya barunya sekarang dan bersungguh-sungguh dan meletakkan matlamat untuk jangka masa panjang dalam bisnesnya sekarang. Ia bukan sekadar bisnes, tapi ia juga datang dari minat dan hobi. Ramai yang tak tahu apa itu plastik model... ramai yang ingat husbenku tak boleh menjana pendapatan.. tapi macam aku kata awal2 tadi.. Rezeki itu dari Allah, siapa yang berusaha..tawakal.. Insyaallah, Allah akan kurniakan kejayaan kepada mereka.




Bagi mereka yang nak tahu apa itu plastik model, atau berminat memilikinya untuk koleksi anda... hubungi En Razman Rahmad [Whassp 0177427342]

Facebook : Rightenen Kucing
Instagram : razmanian_scale_models

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...