Monday, August 4, 2014

#MH17 terhempas di Ukraine




Sedihhh di bulan2 puasa ni..macam2 dugaan kita. Satu lagi kapal terbang MAS airlines #MH17 di timpa malang... Kalau MH370 hilang tanpa jejak.. yang ni betol2 terhempas bukan cerita main2.. MH17 dari Amsterdam ke Kuala Lumpur di percayai di tembak jatuh di Ukraine pada 17/7/2014 iaitu pada bulan Ramadhan hari ke 19.

Aku nak ucapkan takziah kat keluarga mangsa yang terlibat. Malaysia masih bersedih dengan kehilangan #MH370 #pleaseComeBack tapi sekarang MH17 perginya takkan kembali. Waktu entry ni di tulis, kotak hitam telah diserahkan kepada Malaysia & proses pengecaman mayat sedang dilakukan. Semoga segala2nya berjalan lancar.

Ini adalah dugaan dari Nya.. Mungkin kita dah terlalu jauh dari Nya, DIA rindukan kita untuk berdo'a dan mendekatkan diri kita kepada Nya. Semoga kita redha dan tak buat spekulasi sendirik dannnn kembali ke jalan Allah S.W.T. Bulan2 puasa ni.. banyakkan amalan supaya hidup kita lebih mudah & tenang.

Semoga di permudahkan segalanya...

Sekejap jek rasa bulan puasa tahun ni...Masa berlalu sangat cepat kan...?!

Selamat hari Raya. Maaf Zahir Batin. Kosong kosong ye... ;)

Gambar ketupat in advance -sumber encik google-

Intro hari raya... cerita pasal MH17.. ya ampunnnnnnnnnnnnnnnnnn

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...