Wednesday, June 5, 2013

Tolong jangan jaga tepi kain orang lain...Bole x?!

Salam,

Panas btol hati aku arini...mmg EMO sesgt.. apa masalah diorg kalau aku masuk lewat ke pejabat (sbb hantar anak ke taska) dan keluar awal.. (sbb amik anak dari taska) aku tau la tentang INTEGRITI penjawat awam tu sume..tp masalahnya korang mcm 100% loyal! Korang pon ada buat..walaupon x selalu mcm aku.Aku terpaksa laa! Bukan aku nak sangat..aku xnak menyusahkan mak aku..tu pon dorang ada mengata kata aku menyusahkan mak aku jaga anak2 aku..Si mengata ni pon x sedar dia pon kena kutuk! Suuuuuuuuuuuuudah la...Org A mngata orang B..kang orang B jumpa orang C mengata orang A plk.. Sume xde keje lain..mengumpat orang jek.Jaga hal peribadi ko sendiri sudah..aku wat keje aku sampai setle..klu x setle pon xde kena mngena dengan korang...KENAPA KORANG NI MENYIBUK SANGAT HAL ORANG LAIN hah? buat jela keje korang.... xpayah nak menilai & pertikai buruk baik orang... Yg layak pertikai bukan ko pon..Ok, mulai saat ni..aku akan mtk kebenaran dr Bos utk keluar setiap hari hantar dan jemput anak aku dari taska.

Sape yg rasa x puas ati tu sila jumpa dengan aku..jangan pandai cakap belakang jek! Sape yang xtaw keje aku ckit ke banyak... sila duduk kt tempat aku ni...berapa banyak laporan kena buat sebulan..berapa banyak bayaran nak kena buat! Piiigii dah!

#malas nak amik tau hal orang lain...biar jd kera sumbang drpd wat dosa mngumpat hal orang...mcm ko dah perfect sangat!#


~Luahan hati~

No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...