Tuesday, January 24, 2012

Bila kakak tunjuk belang...

Salam,

Mungkin entry ni dah ketinggalan zaman ckit...tp aku ttp nk post kt cni..utk kenang2 kenangan, bila anak2ku sudah besar& dah boleh memahami..kita tunjuk kt dia..."ni kakak masa umur 1 tahun 6 bulan".Heeheeh..

Pada 1.1.2012 kami pi jemputan kenduri kahwin..Jom layan Nabeela Raisya menari!!! Ada berani???


Heeheeh..sorry la klu kualiti vid ni 'kureng' ckit..maklumla pakai camera handphone 2 mp jek..Mula2 tu Nabeela 'warm up' sendiri je..after dengar lagu & ramai geng2 yg berjoget..dia pon 'join the club'..tambahan sekarang cik beela ni memang x bole dgr lagu rancak..mest nak bergoyang (mesti mummy dia yg ajar kn???) Haahaahaa..enjoy the vid gang!

Thanks for concern. See ya!

Mummy Beela&Deera ;-)






No comments:

Protein penting untuk mereka yang ingin hamil

Assalamu'alaikum w.b.t, Semua pasangan yang berkahwin mestilah nak dikurniakan cahaya mata kan. Tak kira la seorang atau ramai.. Itu...