Thursday, July 24, 2014

Dating hubby&wifey : TRANSFORMERS 4 - AGE OF EXTINCTION


Assalamualaikum.... dah 13/7/2014 baru ler mami sempat nak update cerita bulan lepas... heehee...
Gambar ni sebelum kejadian yang seterusnya....
Nabeela tu 'propa' jer... tukang teman beli tiket jek.. mumy & dady tgk mid nite taw... tunggu nak2 tido..atok temankan dorang.. mumy&dady berdating...huuhuu.. kejam ke x??? sekali skala hubby & wifey kna la ada time together... spy walaupon anak dah ramai.. still mcm org baru bercinta... ye tak?!

Dah tengok TRANSFORMER : AGE OF EXTINCTION???

Aku la orang paling excited... sampai nak ngajuk2 dengan hubby sebab dia kata "transformers ble2 bole tengok..." tapi seboleh2 aku nak elak tengok pada bulan puasa... Yela, free time kitorang malam je kot.. nanti nak TARAWIH, SAHUR bagai.. sanggup ke nak p wayang pada malam bulan puasa??? tak de koje den...

Berbalik pada TRANSFORMERS 4 tadi.... aku & hubby adalah peminat setia cerita ni.. rasa macam tak de apa2 setelah tengok cerita ni.. [takde efek langsung] yang best ada DINOBOT dan OPTIMUS PRIME tu 'cantik' sikit... Peminat teknologi mesti kagum.. tapi kalau dari segi jalan cerita... hurmmmm... best lagi Transformers 2 & 3... Ok tak pe..

Dan yang aku pelik ada blogger yang rajin mengaitkan Transformers dengan DAJJAL... Wallahu'alam... korang search ar sendiri. Aku minat cerita ni sebab kagum dengan ROBOT tu boleh [treet..treet..treet] transform dari lori jadi robot..dari kereta jadi robot... pastu gaduh guling2 bagaikan..haahaa..Penceritaannya aku takde la amik pusing mendalam sangat. Aku anggap macam baca komik... [walaupon tak baca..haahaa ;P ]


28 Jun 2014

Mummy & Beela
K, dah nak raya dah... banyak lagi nak citer.. Ni citer hampir sebulan lepas!!!

Next Entry erkkkkkkkkkk..

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...