Thursday, January 18, 2018

Kurangkan berat badan dengan Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum w.b.t,

Bagi mereka yang pertama kali dengar fakta di atas..serius...pertama kali dengar ke? Haa, kalau nak tau sebelum lyna 'study' tentang Omega Guard ni..cuma tahu yang Omega Guard ni hanya untuk anak-anak cerdik je.Rupa-rupanya Omega Guard ni banyakkkkkk sangat Omega yang kita tak tahu sebelum ni.

Sepanjang minggu ni..sempena promo Januari 2018, lyna akan share dengan semua.. kebaikan-kebaikan yang akan korang dapat bila amalkan Omega guard ni.

ok, siapa kat sini sangat-sangat berhajat nak menurunkan berat badan atau mengurangkan inci pinggang..selain korang boleh amalkan workout..korang boleh amalkan Omega Guiard ni untuk menjadikan impiankorang terlaksana dengan cepat!!!

Bagaimana pulak Omega ni bekerja untuk menurunkan berat badan???

Dalam Omega Guard mengandungi Omega 3 (akan diterangkan ledih lanjut) Lemak Omega 3 ni akan membantu membakar lemak berlebihan dengan membantu badan untuk bertindak balas lebih baik dengan sejenis hormon yg dipanggil "leptin"

Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk menyekat atau mengawal selera makan anda supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.

Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid dimana tiroid mengawal metabolisme badan.

Jika badan tidak bertindak balas dengan Leptin maka sebaliknya akan berlaku iaitu korang akan rasa cepat lapar dan badan menyimpan lebih banyak lemak tidak perlu.Omega 3 membantu badan anda bertindaklebih baik untuk leptin tadi boleh meningkatkan metabolisme bagi pembakaran lemak.

Sebab itu pentingnya Omega # dalambadan kita (dimana ianya tidak boleh dihasilkan sendiri).Jika kurang Omega 3 dalambadan jadi lemak-lemak jahat akan membiak dan bermaharajalela.

Selain itu, omega juga menyebabkan badan anda membakar lemak menjadi tenaga.Best kan???
.
.
.
TESTIMONI OMEGA GUARD UNTUK KURANGKAN BERAT BADAN.




Jika berminat untuk mencuba, boleh hubungi lyna melalui whatassp 
019-6800226

Your trusted Shaklee Independant Distributor since 2014
[sid : 1109279]
COD : ShakleeTangkak, Segamat & Muar*

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...