Sunday, January 28, 2018

Kenapa Memilih Bisnes Shaklee?

Assalamualaikum,

Hari ni..lyna bercerita sikit mengenai pengalaman kak lyna sepanjang menjalankan bisnes Shaklee ni.Apa kelebihan bisnes Shaklee dan kenapa dalam banyak-banyak bisnes Online lyna suka nak memilih bisnes ini..?

Kak lyna, kak lyna ni pon tak pandai meniaga dulu...tapi kak lyna inspired dengan ramai leader-leader Shaklee yang dulunya Engineer, Nurse dan macam-macam lagi kerja profesional..at last jadi "WORK AT HOME MOMMY" (WAHM) kadang-kadang bukan at home jer...travel aroun d the world pon mereka boleh menjalankan bisnes Shaklee.Tapi....ada juga SURIRUMAH yang dah berjaya buat bines Shaklee dengan income 5-6 angka sebulan! Percaya tak???

Sedih rasanya kalau nak cerita...nak harap gaji kerja hakiki sekarang.Anak minta apa-apa..kena kira duit dalam purse dulu kan...terpaksa berkira! sebab kita takde pilihan pon.."nak bagi ke tak nak bagi.." itu lah, maksud pilihannya..kalau kita ada lebih..kita ada pilihan..samada nak bagi atau tak.

Walaupun dah ramai yang buat bisnes Shaklee ni..tapi kak lyna percaya "REZEKI ALLAH ITU LUAS"..Percaya tak, masih ramai yang belum betul-betul kenal Shaklee?So, tugas kita..memperkenalkan..berkongsi kebaikan mengamalkan supplemen.

Kalau niat kita nak membantu orang lain, InshaAllah..akan dipermudahkan urusan kita pula.

Yang penting kita PERCAYA SEBELUM BERJAYA!




1.Kedai Shaklee Online boleh bukak 24 jam. 
Takde limit masa. Customer boleh masuk kedai kami ikut masa diorang masing-masing.
Ada yang suka masuk kedai kami pagi, ada yang suka tengah hari, ada yang suka malam dan tengah malam pun ramai.

2.Flexible. 
Walapun saya tengah tido atau tiada di depan pc tapi bisnes shaklee online
saya tetap jalan.
Kalau saya pergi bercuti pun bisnes berjalan macam biasa jugak. Tak kira la ceruk mana pun kami pergi dan walaupun tempat tu takde internet pun takpe. Janji customer tu ada internet.

3. Target market lebih luas. 
Sebab capaian bisnes Shaklee Online lebih besar. Boleh cover seluruh Malaysia. Siap brunei dan singapore sekali tau.

4. Bila saya pilih bisnes Shaklee online bukan bermakna saya tak boleh buat bisnes Shaklee offline. 
Dua-dua pun boleh. Sebab teknik dan ilmu bisnes Shaklee online InsyaAllah dah boleh cover offline sekali.
Cuma untuk yang buat bisnes Shaklee offline belum tentu boleh buat online sebab ada banyak ilmu-ilmu special bisnes online yang diorang tak cover.




5. Dah nama pun bisnes shaklee online kan? So, haruslah ada coaching online jugak. kitorang siap ada group whassp & telegram untuk kelas.
Apa kebendanya tu? Kena la join ProsperRich Group dulu.


6. Bisnes ala-ala 'dropship' kerana Shaklee menyediakan sistem online untuk memudahkan proses order dan penghantaran.

7. Saya ni pemalu sebenarnya. In fact dulu pernah terfikir “Macam mana nak bisnes? Nak approach orang pun malu..”hehe" So, saya cari la bisnes online sebab kan saya tak suka nak approach face to face. Dengan bisnes Shaklee Online saya tak perlu nak ketuk dari pintu ke pintu rumah orang untuk menjual.


8.Modal Terlalu Sikit
Ramai dari kita tak banyak modal. Kalau nak buka kedai tentu habis berpuluh ribu. Sebenarnya bagus jugak. Sebab kalau besar modal, besarla risiko rugi. Lainla kalau anda memang dah ada pengalaman bisnes yang banyak.Tapi untuk mula bisnes Shaklee anda hanya perlu laburkan RM 79.50 saja dulu. Anda boleh dapat untung runcit, bonus bulanan, insentif kereta, percutian 6 bintang dan sebagainya.
Dan hakikatnya dengan modal serendah ini, ramai yang mampu dapat income sehingga 6 angka sebulan. Sebab dalam Shaklee, anda yang tentukan berapa income yang anda dapat.

9.Ilmu Percuma
Ramai dari kita nak meniaga tapi tak ada ilmu yang cukup. Keluar modal buka kedai habis berpuluh ribu. Lepas 3 bulan kedai pun tutup. Ramai juga takut nak berniaga sebab tak ada siapa nak ajar.
Tapi dalam bisnes Shaklee, semua cara bisnes diajar. Saya ada buat kelas melalui whatsapp, facebook page atau berdepan dan Shaklee sendiri juga banyak adakan kelas untuk anda lebih mahir dalam produk dan bisnes.
Semua ilmu yang sepatutnya mahal ini diberikan percuma dalam bisnes Shaklee.

10.Bisnes Sudah 90% Diuruskan.
Shaklee dah sediakan 90% dari urusan bisnes. Dari kajian jutaan ringgit, branding, bina sistem online, sistem tempahan, penghantaran dan pembayaran bonus yang efisyen.
Produk pun dah memang terkenal. Sebabnya memang orang tahu Shaklee ni bagus.
Anda hanya perlu share kan saja kebaikan produk Shaklee. Boleh guna Facebook, Instagram, blog, whatsapp dan lain-lain lagi, Itu saja.
Ramai peniaga yang gagal bisnes kurang dari 3 tahun sebab mereka kena buat macam- macam perkara untuk cipta bisnes mereka.
Dan di Shaklee, semuanya sudah siap tersedia. Anda tak perlu habiskan masa dan modal untuk reka produk seperti bisnes lain.

Anda hanya perlu promote & jadi 'founder' group masing².


11.Group Support 200% dari Saya & Group
Dalam bisnes Shaklee, saya offer group support yang terbaik.
Maksudnya saya sediakan plaform untuk belajar dan motivasi di group whatsapp dan facebook. Anda yang baru join mesti ada banyak soalan dan jawapan yang anda nak. Jadi saya akan bantu anda.
Selain dari itu saya sediakan kelas belajar produk dan marketing dengan kerap.
Jadi anda yang komited takkan ada masalah untuk bina income anda dengan cepat.

12.MLM Original Terawal Di Dunia.
Apabila kita dengar MLM, mesti dalam otak dah rase ni semua penipuan. Kite dulu pun macam tu, tak dinafikan. Tapi sejak sertai Shaklee, kite tak rasa menyesal langsung and semakin yakin mendapat rezeki yang HALAL daripada MLM.
Shaklee ialah MLM pertama di dunia yang bermula pada 1915. Dan sistem bisnes Shaklee meliputi bonus, insentif kereta dan insentif lain sudah di paten. Maksudnya tak ada syarikat yang boleh tiru sistem ini.

Shaklee lahir atas dasar untuk mempromosikan ilmu kesihatan dari mulut ke mulut dengan lebih efektif. Dr Forrest Shaklee, pengasas Shaklee percaya hanya dengan ilmu dan produk semulajadi sahaja manusia mampu ada kesihatan yang lebih baik. Jadi ini ialah syarikat MLM pertama di dunia yang sudah bertahan lebih dari 60 tahun.

Jika anda berminat untuk menjalankan bisnes Shaklee secara part time atau full time dan nak menjadi rakan bisnes Shaklee bersama lyna..Lyna berbesar hati menerima anda dan sama-sama la kita membina empayar bisnes kita.
.
.
Jom hubungi lyna melalui whatassp 6019-6800226
FB : Norazlina Sabran
FB page : ProsperRich by lyna
Insta : @shaklee.bylynarzmn

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...