Thursday, October 1, 2015

Jom Follow Instagram ArRana Shop

Assalamualaikum,

Arini dah 'launch' [launch taw...macam launch butik aje! Aminnnn] kedai Instagram ku [tarikh:21/09/2015]. Selalu aku iklankan kat instagram peribadi je...ok, instagram @lyna_sabran tu pon dah semakin semak, sesak aku tengok.

Ar-Rana shop ni khas untuk pengiklanan produk2/barang2 yang aku selalu jual..contoh - susu segar legend, terbaru shawl hanis zalikha dan yang lain2 akan menyusul.

Instagram arrana.shop ni dibina bertujuan untuk memperkembangkan lagi pelbagai perniagaan yang aku usahakan. Actually, dengan berbisnes la salah satu cara aku sebagai mummy/isteri membantu daddy/suami menambah pendapatan keluarga kami terutama perbelanjaan harian yang semakin meningkat :(

Terima kasih kepada yang sudi menyokong bisnes kami.Hanya Allah yang mampu membalas jasa korang.

**saya masih jual Shaklee.Kalau nak..roger2 la ok?  Whassap +0196800226

Jom follow reramai INSTAGRAM... @arrana.shop
Jangan lupa ye...;)

@arrana.shop




Yang white font ni...tak nampak tulisan la pulak bila upload kt profile piccas Instagram tu.

Antara pilihan lain..




Kalau korang..pilih yang mana? semua aku design sendiri [aku memang suka men'design'..hobi..heehee]



Thank You For Reading,

X mummy nabeela X


No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...