Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2015

Apa korang buat kalau korang stress?

Semalam adalah hari yang sangat penat...

Sampai status kat FB pon merapu-rapu... aku menyampah nak pos status kat FB.. bila kita luahkan perasaan sedih, marah.. ada jer yang komen negatif... [kalau kita pandang masalah tu negetif, negetif la jadinya..cubalah pandang sesuatu dari sudut positif] bukan stakat pandai nak kondem orang.. kalau ko rasa tak suka.. menyampah.. meluat baca status dia.. abaikan.Kadang orang tu marah... jadi semaki marah la.
Ok, sekarang aku bukan nak cerita pasal status FB tu.. 
Dan tak perlu la aku cerita aku stress kenapa.. Sume orang stress..Ada tak orang dalam dunia ni tak pernah stress?? Tipu le ttew.. cuma cara kita nak handle stress kita macamana.Ada sesetengah orang bole handle stress 'macam tu' jek.. bole ketawa2 lagi.. Macam aku ni, susah skit nak handle stress.. lagi2 kalau stress keje.. hukhuk.. memang terpancar la kat muka aku STRESS! Haahaa..
Aku sangat kagum dengan kawan aku.. kalau dia kawal stress dia.. dia bole nyanyi2 buat lawak lagi.…