Friday, October 24, 2014

My VIRTUAL diary dedicate untuk anak-anak.

Assalamualaikum w.b.t,

Lama dah menceburi dunia blogging, kira-kira 4 tahun lepas cuma tak berapa nak aktif. Rasanya ramai sekarang dah jadi blogger untuk share kebaikan, pendapat, cerita, pengalaman, minat dan journal kehidupan.

Sebagai blogger aku juga ada fevret BLOGGER yang mendatangkan INSPIRASI, IDEA dan memberi banyak INFO berguna. Mungkin cara mereka menulis dan blog mereka nampak menarik, tak bosan untuk dibaca... antaranya..

Ehh.. banyak lagi...sebenarnya.
Sebelum berkecimpung dalam bisnes SHAKLEE aku suka tulis tentang anak2, pengalaman mengandung, pengalaman bersalin, kisah hidup yang tak berapa menarik nih..so, blog ni aku 'dedicate' untuk anak2 dan keluarga ku...sebagai sebuah VIRTUAL DIARY yang akan berada di alam maya selama-lamanya.

Aku ade 2 blog taw... heehee... RAJIN TAK BERTEMPAT!!

I'm happy blogging.. sebab aku bole 'membebel' fefeling tulis diary gitu..kalau korang bosan takpe, jangan baca..sebab kebanyakkan cerita pasal anak anakku untuk dorang baca di masa akan datang :)

Yang ni pulak khas cerita tentang PRODUK2 Shaklee iaitu supplemen semulajadi, selamat dan dijamin berkesan. . Bukan tentang SUPPLEMENT jer.. ada jugak aku share sikit2 tentang info kesihatan, kecantikan & diselitkan tentang senaman.


Jangan ambil hati kalau ada bahasa/ayat yang kasar dan mengguris hati... minta maaf awal-awal.

enjoy reading!

Love Allah, my family and my life.


Yang menulis,
Mummy Nab & Nad
-Norazlina Sabran-
















No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...