Wednesday, October 1, 2014

TOP 5 fevret love song...

Aku memang suka menyanyi!!

Suara sedap ke??? takde la sampai leh masuk AF...harhar [ok, tak lawak!]

Macam aku, ada banyak fevret song... LOVE SONGs tu... payah ckit, sebab aku bukan minah bunga... suka lagu pon sebab lirik & lagunya...

Korang suka lagu ape???

Aku list kan 5 lagu aku paling minat.. dulu & sekarang hea...

1. My heart will go on



- sebab suka filem TITANIC.. teringat kisah jack & rose... heehee.. takde kena mengena dengan aku langsung!!!



2. Terukir di bintang

- " Sayangku jangan kau persoalkan, Siapa di hatiku, Terukir di bintang, Tak mungkin hilang cintaku padamu..." kannn.. macam sesuai di tujukan kepada orang yang kita sayang..



3. Keabadian Cinta



- Lagu Anuar Zain mendalam taw maksudnya... lagunya tak ditujukan kepada seseorang tapi lebih kepada kekasih [abadi].

4. For the rest of my life



- Maher Zain songs.. walaupon lagu2 dia lebih berunsurkan keTUHANan.. tapi lagu ni boleh dianggap lagu CINTA jugak.

5. Jaga dia untukku




- Lagu baru Dato' Siti Nurhaliza ni.. aku tujukan kepada orang yang aku sayang. Suami, mak, anak2...
Lagu ni juga di tujukan kepada family mangsa tragedi MH370..

Nampak tak aku ni bukan jenis yang ber'bunga'2.. LURUSSSS jek... kalau tajuknya CINTA... SAYANG... tu lar 'Love Song' aku...

Ok, bye... see you next enry...

#sahut cabaran 30hari blogging Day11



No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...