Tuesday, April 8, 2014

DUNIA BLOG KU....


Salam,

Saja post entry tentang dunia blog ni memandangkan....aku kini harus 'bergiat' AKTIF dalam dunia blogging sekarang..memandangkan aku dah 'create' satu lagi blog tentang SHAKLEE..bukan taknak sekali kan...

Aku rasa blog ni pon dah cukup serabut dan 'rojak'...sesekali IKLAN cni ok kan uols??? sbb ni BLOG UTAMA aku...mestila keutamaan DISINI!!!

Oleh kerana....aku nak aktif semula berblogging...haruss la aku meng'download' eblogger kt smartphone aku...supaya klu aku datang idea..TIIIIING! cecepat 'draft' gtu....dah bebel2...klu rasa ok..publish..klu tak nanti duk depan lappy edit pulak...pas2tu baru publish...senang kan???
-tips utk blogger tegar yg selalu malas update blog-
Screen Captured

Tapiiikan......

Isuuuunye kat sini...

Kenapa tetibe aku post entri tentang cerita yang tak bermanfaat tuk korang ni....
"Kita bukan nak tunjuk pandai...atau tak suka orang komen....kita suka orang komen tapi hagak2 le..kalau nak suh kita ikut cara awak blogging memang tak ar kan..."
Alasan aku kat sini..sebab..aku bukan semalam baru berblogging...pahtu..kita pon de sijil kursus 'blogspot' [haahaa...poyo! takde niat nak berlagak taw..] Tapi kan...sebenarnya masa 2010 tu kita stat blog...kita godek2 sendirik jer....takde sape ajor... kita tanya kawan2.
Lagipon...sekarang kita pon de IDOL kita dalam dunia blogger nih...............

Ramai sebenarnye....Biasa yg femes2 ar kan..mesti ar femes kan....

  • Aku Bukan Bidadari
  • Kakak Chinta [opismate...nak bgtaw jugak..haahaa]
  • Yana
  • susunatur sioca
  • sue suka susun
  • mrs aisheiteru


    Alamak...ramai pulak.....tapi memang mostly tentang deco2 rumah....walaupon....rumah aku tak secantik umah dorang.. [tak layak kot listed' dalam group deco] sebenarnya.... I've tried my best...kekangan bajet + idea + masa.... Dorang sume kretip taw... Blog pon canteeeek..heehee....[Nanges kalau tengok umah dorang....Blog dorang ponnnnn...nak cecantek cam gitu gak.....]

    Berbalik semula tentang 'dunia blog' ... 1st entry aku.... tajuk ASSALAMUALAIKUM jer...
    Tapi sekarang selok belok belog aku taw la....banyak....tapi...makin baaaaaanyak aku taw....makin baaaaanyak la aku nak belajor.Blog aku tak hebat pon...tapi ramai jugak viewer..ahaks! walaupon merapu jek.... Google nak katogerikan blog aku kat ape pon aku tak taw..tak mik kesah pon...sebab blog ni memang JURNAL KEHIDUPAN semata...takde pengkhususan atau dalam erti kata lain yg lebih ganazzz TAKDE HALA TUJU... [tapi aku taw la matlamat dan halatuju hidup aku] Blog je yang merapu okes....

    Biaq pi la orang tak suka blog aku...cara aku menulis..kalau korang suka...korang baca...tak suka tak yah baca..korang bukan bole 'block' aku macam kat FB pon kan???

    **blogging lagi best dari FB sebab kat blog bole merapu panjang lebar..klu nak komen pon tunggu aku approve&publish...kalau aku tak suka memang takkan terpapar la kan...pah tu, kat sini..kalau orang blogwalking baru nampak pe ko tulis..kalau tak orang taktaw..lain la kalau ko SHARE kat FB yeeee**

    Mula2 cam cool..tetibe cam amukan ablasa jek...pe hal ko??? kurang VITAMIN B COMPLEX ke??? haahaa...

    Tak dela...

    Manusia ni macam2 fe'el...layankan aja..klu ko rasa diri ko camtu..camtu la..tak perlu tiru+ikut gaya orang..Bagi aku blog ni "is what u are.." macamana dull or happening nya blog ko..camtu la ko...klu blog ko boring...maka nya..ko pon seorang yang boring...bole gtu??? 

Thank U for readng...

# Tak suka sentap2 taw....Buang yang keroh amek yang jernih =)
# Sekadar menulis...takde ditujukan kepada sesape pon.......


Yang menulis;
^Mummy nab&nad^

2 comments:

bondalesungpipit said...

salam kenal...
selamat da singgah cni...
now tggl jejak...done 4low u dear!!!
kt smartphone sy pon ade gak app blog...
hehehe...
dtg idea @ ade pix blh create story...bebile senang br publish...

Unknown said...

Thank U dear =)

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...