Saturday, November 9, 2013

Razin is 4 months old

Newborn baby

Now!!!
Alhamdulillah,

Baby boy mumy dah becor..dah 4 bulan 2 minggu...Seminggu sebelum sambut hari kelahiran 4 bulan razin dah boleh meniarap sendirikkk... [Bangga mummy dgn perkembangan boboi mumy!!!]. Mulut pon dah 'kehpochi'...Tp, Alhamdulillah..Razin jenis baby yang x banyak songeh..perut kenyang + pampes kering...dia OK..bole layan baby tv sendiri.. [Hikmah anak ramai...Senang nak jaga..syukran!]

Keje mumy pon bertambah kt opis.. kadang2 sampai x sempat mengepam utk Razin..sesi mengepam ~ pg 1x, tengahari balik bg direct feed, ptg 1x.. Dia dah minum 4 hga 5oz sekarang..jadual minum kul 8pg - 1 tghari = 3 botol. Kul 2-5 ptg 1 botol jek.. sbb tengahri pas lunch aku dah bg direct feed dia puas2, so dia kenyang lama ckit.Balik umah trs 'kejar' dia..huuhuu~ 

Alhamdulillah, susu masih cukup utk dia..walaupon stok x banyak..Tak pernah campur FM sejak lahir hingga sekarang (bukan bangga diri taw! tp itulah target aku...) Biasanya aku sediakan fresh 2 botol, 2 botol EBM. Bagi memudahkan kerja mak yg menjaga baby ku ini, aku melabelkan botol no 1-4..Nanti aku ctekan next entry k.

Huuuuaaaaaaaaaaaaaah....
>
>
>
>
>
>
>


Pepg ni otak beku ckitt...time ada idea..xde masa nk update blog..C ya later k..Daaaaaa~

Ikhlas;
Mummy nab&nad ;)

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...