Friday, November 2, 2012

Luahan rasa hari ini...T_T

Salam,

Aku x takut utk post ttg rasa kecewa hari ni...sbb aku tau 'mrka' x kisah pon ttg aku & mslh dri aku..Slma ni aku pndm prasaan...ble d tanya, jwpnnya ttp aku yg slh.. Ya! mmg btol..rasa terpinggir ni aku buang jauh2 ble duk bersama2.Aku sntsa berfikiran positif..x mau layan sgt prasaan 'emosianal' ni!! (lebih2 lg ble dh 'berisi' lg kn?)

Aku mmg suka bkawan tp, perangai aku skrg..aku x suka 'bermesyuarat' xttu hala.Phm dak? Susah jgk nk ckp..kang aku ckp aku x suka bersembang..org kata aku 'anti-sosial' plk..bkn mcm tu..Maksud aku..aku lbh suka menyelesaikan kerja2ku/mslh peribadiku dahulu drpd duk smbg 'cari jln penyelesaiaan' sampai ke sudah..xtaw ble selesai.Tu yg nmpk aku ni x suka campuq dgn org kt sni.Actually lina yg dulu & lina yg skrg ada skit berbeza..klu dlu lina suka duk ber'klik'..geng2 mst ada plg koman 3 org..tp ble dh mngkt dewasa ni..rasa dri lbh INDEPENDANT dan x plu ikut apa org lain nk wat@pegi..I can go by myself & I can do it by myself (bkn sombong taw..ada pkra yg kita plu bkerjasama) Tu yg rasa lain.But somehow, kita plu ubh cara kita..revolution ckit..X perlu bergantung pd org lain..Cba lakukn sesuatu dgn kpuasan dri sdri..Mgkn itu yg terbaik utk dri aku.X pe la, yg pntg aku x mau dgr org 'kondem' aku..Dorg nk 'kondem' blkg2..lantak la haiii... Jnji x sampai kt tlinga aku kan???

Memang kenyataan hidup skrg..klu kita x cari kawan..kawan x mai kt kita...tp aku ramai jek kwn..dlm Fb & luar FB... So,x jd mslh...'BESTIES LIST' aku pon lebih dr 5 org WHAT?! (bkn nk bangga..tp dorg ni la..yg sehati sejiwa dgn aku..hikhikhik..) Btol ckp 1 of my fwen...kita xkan jumpa BFF dimana2 shj kita nk..bkn sume org bole share ssh & sng kita bersama.Tabahkn hati, kuatkan semangat ye mumy...fokus tujuan asal anda..'achieve ur life target'..tu yg penting..yg lain2 x pntg...Itu semua sekadar ujian @ IKLAN cm kt tv tu je..seketika shj..they comes n go...Lalala~ Be happy for myself n my family #kata2semangatutkdrisdri#

~Mummynab&deera~

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...