Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2012

Diary pregnancy mummy : Episod 3

Salam,


Scan pd 3 Nov 2012 di Ng Maternity, Muar. It's 6 week 0 days.  EDD 29 Jun 2013.
~ Mummy Nab&Deera ~

Luahan rasa hari ini...T_T

Salam,
Aku x takut utk post ttg rasa kecewa hari ni...sbb aku tau 'mrka' x kisah pon ttg aku & mslh dri aku..Slma ni aku pndm prasaan...ble d tanya, jwpnnya ttp aku yg slh.. Ya! mmg btol..rasa terpinggir ni aku buang jauh2 ble duk bersama2.Aku sntsa berfikiran positif..x mau layan sgt prasaan 'emosianal' ni!! (lebih2 lg ble dh 'berisi' lg kn?)
Aku mmg suka bkawan tp, perangai aku skrg..aku x suka 'bermesyuarat' xttu hala.Phm dak? Susah jgk nk ckp..kang aku ckp aku x suka bersembang..org kata aku 'anti-sosial' plk..bkn mcm tu..Maksud aku..aku lbh suka menyelesaikan kerja2ku/mslh peribadiku dahulu drpd duk smbg 'cari jln penyelesaiaan' sampai ke sudah..xtaw ble selesai.Tu yg nmpk aku ni x suka campuq dgn org kt sni.Actually lina yg dulu & lina yg skrg ada skit berbeza..klu dlu lina suka duk ber'klik'..geng2 mst ada plg koman 3 org..tp ble dh mngkt dewasa ni..rasa dri lbh INDEPENDANT dan x plu ikut apa org lain nk wat@pegi…

Diary pregnancy mummy : Percaya pd rezeki Allah..

Salam,

Bukan niat nk mengecilkan hati sesapa..ttpi sebenarnya mumy mmg menangis smlm dr malam 30hb hingga ptg 31hb..pas jmpa hubby tgk muka hubby..bincang..cal mak kt Mekah...Solat istiharah..baru lah hati ni tenang ckit..Nak taw knapa mumy stress sgt ble mumy taw mummy mengandung lg kali ke 3? sepatutnya mumy x leh nk 'reveal' sgt sbb ada org yg bole trima pndrian kte..ada yg x bole..that's Y mummy kata..x nak kcikkn hati sesape..mereka yg x duk kt tmpt mummy dorg x kan phm..knpa mumy tension&stress sgt smlm..

Mumy de ber'mesej' di FB dgn 1 of my besties dr zmn remaja..mumy hrp ayt mumy ni x terlalu kasar & hrp dia phm apa yg mumy nk katakan...

" Tentang rumah baru..aku ni mls nk wt keje 2x...umh tu bilik xde tiles..silap aritu x wt loan lbh ckit.Nt klu dah pndh..mst x buat pnya umh tu.Ank2 kcik nk kembor2 umh mmg xde la...nt berhabuk la..mcm2 la.Aku cma psg grill,wiring,tiles&wt table top jek..dh simple r tu.Aku setlekn umah..man setlekn hutg k…