Friday, October 14, 2011

~Raya 2011~

Salam blogger

Dah lama x update blog...saya x brape sihat semasa awal pregnancy 2nd baby ni selain bz dgn keje@ofis....maklum la, nak 'tinggalkan' ofis selama 90 hari..Kena la susun atur kerja yang melambak tuh..hiihii..=P Tahun ni aku beraya dikampung hubby pada raya pertama..2 hari sebelum raya..kami dah balik ke kampung hubby yang berada di Labis lebih kurang 30 minit dari umah mak saya di Segamat,Johor.Petang raya pertama baru balik umah mak saya. Here's some pics of Raya 2011...perut tgh memboyot..masa ni baru 7bln++ tp aku sangat HAPPY beraya kali ni sebab Nabeela Raisya dah bole bergaya dengan baju kurung..heehee ;-D


:: kampung hubby ::

:: raya pertama ::

:: Raya ke-2 di kampung halaman saya ::

:: with my mom ::

ENJOY!!! Jumpa next post ;-)

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...