Monday, February 14, 2011

Set Bersalin Ibu Ambar Kenanga

60 KAPSUL X 4 BOTOL
UNTUK DIMAKAN SELAMA 60 HARI.

TIDAK BOLEH DIAMBIL BERSAMA HERBA LAIN.

Satu (1) peket TUJU DARAH AK untuk pemakanan 3 hari dan pada waktu pagi sahaja. TUJU DARAH AK adalah makanan tambahan membantu untuk memulihkan, membersihkan dan mengeluarkan saki baki darah-darah kotor yang terselit dirahim sewaktu bersalin sekaligus mengecutkan rahim.

YA!!! ITU SAHAJA.. SANGAT RINGKAS DAN PENGALAMAN BERSALIN ANDA AKAN JADI LEBIH MENYERONOKKAN.

Harga :RM 200.00 (SM)/RM 220.00 (SS)- termasuk postage

Salam,

Kali ni kita baca pula tentang set bersalin ibu ambar kenanga...juga sesuai bagi wanita moden yang ingin berpantang secara ringkas tapi tetap mementingkan kesihatan..heeheeh ;-).Jom kita 'korek' keistimewaan produk ini...

Set Bersalin IBU Ambar bukan sahaja sesuai untuk Ibu-Ibu Bersalin Secara Normal atau Pembedahan tetapi juga untuk Wanita Keguguran kurang dari setahun sekiranya lebih dari setahun amalkan SET SAYYIDA  AMBAR agar sihat dalaman, mental & fizikal dan memudahkan proses kehamilan semula.

SBI Ambar menurut amalan pantang Timur Tengah yang mengambil rempah ratus seperti ketumbar, cengkih, kulit kayu manis, jintan hitam dan lain-lain untuk mengawal emosi kembali ceria & tenang, mengembalikan tenaga, menaikkan rahim, menguatkan badan wanita selepas bersalin atau keguguran dan memudahkan penyediaan kehamilan semula .
Bezanya ia mudah, ringkas dan tidak banyak produk yang perlu dimakan. Untuk 3 hari Pertama makan 3 produk sahaja iaitu AK IBU, TUJU DARAH & TUJU MEROYAN dan hari-hari seterusnya hanya makan 1 produk iaitu AK IBU sehingga habis. Kesemua Produk kami berbentuk kapsul sayur-sayuran mudah larut.

Cukup ke?? Jawapannya:  MEMANG CUKUP sebab setiap kapsul AK IBU  dirumus daripada 16 jenis rempah ratus yang mempunyai pelbagai khasiat& kebaikan untuk membaikpulih & menyihatkan kesihatan dalaman wanita bersalin atau keguguran.

Dan Secara Jujur, semasa dalam pantang siapa yang pernah habiskan produk yang dibeli? Kebanyakkan tidak & rasa bersalah! Jadi Apakata cuba SBI Ambar, pantang tetap pantang secara sihat cuma tak payah berparam, berpilis, tangas atau sengkak tetapi kesan pantangnya sama seperti berpantang secara tradisional Melayu/Jawa.
 Jangan risau pasal berat badan, perut buncit, angin badan, masalah meroyan dan rahim kerana anda pasti anggun, sihat, ceria & berseri selepas pantang. Ini adalah kerana TUJU DARAH berfungsi sama seperti bertangas atau bersengkak yang dipercayai membantu membaikpulih & menaikkan rahim tanpa perlu disengkak atau diurut .
Manakala TUJU MEROYAN pula dipercayai membantu mengecutkan batu meroyan & mengawal emosi  kembali ceria tanpa perlu berparam dan berplis. Dan AK IBU   pula membantu membuang angin badan, lebihan air dan menyihatkan badan selepas bersalin atau keguguran kembali anggun .
 
Nasihat kami kepada WANITA KEGUGURAN , bukan  Ibu-Ibu Bersalin sahaja yang layak menjaga diri mereka selepas bersalin. Wanita yang mengalami keguguran janin juga harus peka menjaga diri selepas mengalami keguguran tersebut Kenapa ?
Ini adalah disebabkan wanita keguguran  telah melalui proses yang sama seperti ibu-ibu yang mengandung hanya tidak sampai ketahap bersalin  seperti kebengkakan  rahim, perubahan hormon dan emosi.  Oleh yang demikian, penjagaan selepas keguguran amat penting untuk memudahkan proses kehamilan semula. Oleh itu, dengan mengambil SBI Ambar membantu  mengawal emosi,membaikpulih & menguatkan rahim  dan badan agar mereka boleh hamil semula tanpa sebarang tekanan. 

LARANGAN: SEMASA MENGAMBIL SET BERSALIN IBU AMBAR, DI LARANG MENGAMBIL SEBARANG PRODUK MAKANAN ATAU MINUMAN YANG BERASASKAN HERBA & AKAR KAYU!!!
BILA HARUS  MULA MAKAN?
 a.     Ibu Bersalin Normal boleh makan seminggu / 7 hari selepas bersalin dan/atau sekembali ke rumah;
b.        Ibu Bersalin Secara Pembedahan boleh mula makan seminggu / 7 hari selepas doktor benarkan makan makanan berat dan/atau sekembali kerumah; dan           
c.        Wanita Keguguran boleh mula makan secepat  mungkin.

Cara pengambilan produk SBI AK :
 1. UNTUK 3 HARI PERTAMA SAHAJA
WAKTU PAGI
    1. Makan dua (2) kapsul AK IBU , perut kosong atau selepas makan dengan segelas air suami
    2.   Selepas sarapan pagi makan dua  (2) kapsul TUJU DARAH sahaja.
WAKTU PETANG
Makan dua (2) kapsul TUJU MEROYAN dengan segelas air suam dan mesti makan dalam waktu yang ditentukan iaitu 5 petang sehingga 7 malam sahaja.
TUJU MEROYAN  MESTI DIMAKAN SEPERTI MENYOROK DI BELAKANG PINTU ( mengikut petua).
 WAKTU MALAM
Selepas makan malam atau sebelum tidur, makan dua (2) kapsul AK IBU dengan segelas air suam.
 UNTUK HARI-HARI SETERUSNYA
Makan dua (2) kapsul AK IBU pada waktu pagi dan malam seperti biasa sehingga habis .
 * SELEPAS HABIS PANTANG AMBIL SET SAYYIDA AMBAR UNTUK MEMBERI KESIHATAN DALAMAN DAN LUARAN BERTERUSAN.*

Ok..selamat mencuba... =)

No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...