Sunday, January 9, 2011

~erti CINTA sebenar~

Salam blogger,

Apa yg ada pd tarikh 09.01.2011???xde ape pon....it's SUNDAY...lepak with family...Aku wat new post ni sempena malam ni ada AJL25..bole x? Aku cuma suka lagu YUNA..'Cinta Sempurna' & ADIRA.. 'Ku ada kamu' bg aku kedua lagu ni amat bermakna bg diri aku.Walaupun aku ni bkn seorang yg puitis...kreatif....but sensitif (heehee..) tapi ada jugak la 'feeling' dengan lagu CINTA CINTUN nih..



Sejak Nabeela Raisya lahir ke dunia...she's my love!!! She had complete my life.... Lirik lagu ni aku abadikan utk Nabeela Raisya..Mummy fall in love with U baby....

~CINTA SEMPURNA~

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimu
Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimu...

 
Lagu ini juga ditujukan khas utk suami & ibu ku.....

~KU ADA KAMU~
Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

"Mummy berjanji untuk menjadi seorang 'mummy' yang akan mencurahkan seluruh kasih sayang untuk nabeela & anak2 mummy yg lain...." huuhuu..Love is never end...Mummy x minta balasan..cuma jadi lah insan yang berguna 1 ari nanti.


Lot's of Lurve,
~Mummy~






No comments:

Kebaikan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee.

Assalamualaikum, Sempena pelancaran YOUTH SHAKLEE, promosi bulan ni puan seiring dengan misi kecantikan bagi semua tak kira lelaki ke ...